Kundetilfredshed.

Det er vigtigt for os at levere den bedst mulige service, og vi vil derfor sætte pris på at du evaluerer vores arbejde i nedenstående skema.

Bemærk at du til enhver tid kan afslutte og indsende skemaet.

Spørgsmål 1 af 5: På en skala fra 1 til 5, hvor tilfreds er du samlet set med det arbejde du har fået udført af Hareskov Elektric A/S (1 betyder utilfreds, og 5 betyder tilfreds):





Spørgsmål 2 af 5: På en skala fra 1 til 5 hvor tilfreds er du med prisen på arbejdet ? (1 betyder utilfreds, og 5 betyder tilfreds)





Spørgsmål 3 af 5: På en skala fra 1 til 5 hvor tilfreds er du med den faglige rådgivning fra Hareskov Elektric's side ? (1 betyder utilfreds, og 5 betyder tilfreds)





Spørgsmål 4 af 5:
Vil du anbefale Hareskov Elektric til andre ?



Spørgsmål 5 af 5: Har du forslag eller kommentarer så bedes du skrive dem i nedenstående felt.

Vi vil sætte pris på at du angiver et fakturanummer eller et sagsnummer nedenfor:


Hvis du vælger at angive navn og e-mail til sidst i spørgeskemaet vil du deltage i den månedlige lodtrækning om 3 flasker vin.